Tekfen Vakfı Burs Başvurusu 2022 Detayları!

2022-2023 Eğitim-Öğretim Döneminde burs arayışı yapan öğrenciler için Tekfen Vakfı Burs Başvurusu 2022 detaylarını hazırladık...

Büyütmek için resme tıklayın

Tekfen Vakfı, 2022-2023 eğitim döneminde kamuya açık burslarında üniversitelerin 4 yıllık Lisans programlarına geri ödemesiz burs vermektedir.

Tekfen Vakfı Burs Başvurusu 2022 Detayları!

Vakıf yaptığı açıklama da, geri ödemesiz burs'un sadece üniversitelerin 4 yıllık lisans programlarını kapsayacağı, kamuya açık burs fonunda bölüm kıstası bulunmadığını belirtti.

Burs Miktari ve Ödeme Tarihleri:

  • 15 Kasım 2022 Salı 3.930,00 TL
  • 15 Aralık 2022 Perşembe 1.965,00 TL
  • 13 Ocak 2023 Cuma 1.965,00 TL
  • 15 Şubat 2023 Çarşamba 1.965,00 TL
  • 15 Mart 2023 Çarşamba 1.965,00 TL
  • 14 Nisan 2023 Cuma 1.965,00 TL
  • 15 Mayıs 2023 Pazartesi 1.965,00 TL
  • Toplam: 15.720,00 TL

Burs Başvuru Şartları:

T.C. vatandaşı olmak

Başka bir özel kurum, kuruluş ya da KYK bursundan yararlananlar burs verilmez (KYK kredisi hariç)

Burs tahsisinde;

a) Ailede en fazla kazanan kişinin aylık brüt gelirinin maaş ve ikramiye dahil (fazla mesai ve prim hariç) 11.977 TL ve altında olduğuna dair belge,

b) Yeni kazananlar için AYT  Türkiye sıralaması, ara sınıfta okuyan öğrencilerin başvurmaları halinde, bir önceki eğitim dönemindeki 2 dönem not ortalamasının 4 üzerinden 2,50 olması ve öğrencilerin hiçbir dersten kalmamış olmaları gerekmektedir.

c) Konservatuvar müzik öğrencileri için en fazla 5 kişilik bir kontenjan ayrılmıştır. Başvurular, müzik dünyasında referans kabul edilecek akademisyen ya da sanatçıların tavsiyeleri üzerine alınıp, Tekfen Vakfı Yönetim Kurulu onayına sunulur.

Burs Başvurusunda İstenilen Belgeler:

  • Öğrencinin fotoğrafı (Vesikalık olması şart değil. Yüzün net gözüktüğü, telefonla çekilmiş güncel bir fotoğraf da kullanılabilir.)
  • Öğrencinin önlü arkalı kimlik fotokopisi
  • İkametgah belgesi
  • Adli sicil belgesi
  • Okulu bu yıl kazandıysa: Öğrenci belgesi, sınav ve yerleştirme sonuç belgesi
  • Ara sınıfta ise: Bir önceki döneme ait transkript ve öğrenci belgesi ile sınav ve yerleştirme sonuç belgesi
  • Ailede en yüksek gelir sahibi kişinin yıllık brüt geliri (maaş, ikramiye, prim dahil, fazla mesai hariç)
  • Burs Başvurusu için Son Tarih
  • 03 - 16 Ekim 2022 tarihleri arasında başvuru yapılmaktadır.

Burs Başvurusu Nasıl Yapılır?

Geri ödemesiz burs başvuruları, online burs başvuru formunun doldurulmasıyla gerçekleşmektedir. Burs başvuru formunun doldurulmasının ardından istenilen belgeler dijital olarak başvuruya eklenmesi gerekmektedir.

Daha Fazla Detay İçin Tıklayınız!

27 Ağu 2022 - 15:37 - Eğitim



göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Ankara Haber 06 Son dakika haberleri Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Ankara Haber 06 Son dakika haberleri hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler Ankara Haber 06 Son dakika haberleri editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Ankara Haber 06 Son dakika haberleri değil haberi geçen ajanstır.




Ankara Haber